If you´re not suffering you´re not trying hard enough

Första gången sedan länge som jag faktiskt åt frukost. 2 Ägg och en skiva grovt bröd.
Ska komma igång med min träning, då är det nog bra att äta frukost. Träning och träning, tänkte gå en ordentlig powerwalk i alla fall, och göra lite gymnastiska övningar med 2kg vikter.
Ska till min pojkvän senare idag; äter lunch hemma och sen hålla mig till Cola Zero eller någon annan kalorifri dryck.
Kollar på tv9 just nu, West Point bootcamp för soldater som ska utbildas till officerare i USA. Fy fan vad brutal träning. Hade behövt en brutal tränare från amerikanska militären; de tvingar nog en att tränar skiten ur sig. Fast jag hade säkert dött... Har faktiskt lite bättre kondition nu än för 4 år sedan; men långt ifrån utmärkt. Hade velat träna ordentligt så jag orkar jogga 10km någon gång. Ogillar att jogga, blir oftast trött redan efter 3km, när jag hade tränat ordentligt i ett halvår orkade jag kanske 6km med en liten paus i alla fall.
Jaja, nu ska detta bli en SUPERHELG! 77kg på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0