Thou shall not throw up

Tack för alla kommentarer, det värmer!
Igår var inte min dag; inte p.g.a. mat men fortfarande lite jobbiga saker i livet som blev för mycket. Det slutade med att jag tröståt som fan. Riktig dålig fastfood-mat... Helt stört. Det var det enda jag åt igår men det måste vart nästan 1000kcal om inte mer så... Försöker låta bli att spy om jag kan ju, så jag skippade det igår. Lite ångest hade jag ju men tänkte "Ok, en dålig dag; då skärper du dig i morgon då". Men så började även denna dag katastrofalt i matväg.
Well jag åt en liten portion tortillachips med ost (tillagat i micron). Och sen åt jag choklad.
Helt åt helvete och klockan är bara 16.00. MEN jag ska verkligen låta bli att spy, jag FÅR VERKLIGEN INTE SPY. Ska dricka asmycket kaffe (laxerande) och sen göra min boost-dryck
(Grönt te med chilli,cayennepeppar,curry= ökar förbränningen).
Sen ska jag absolut träna i 1h idag. Vet inte vad det blir för träning än, men ska bl.a. ge mig på en Powerwalk-runda. Jag skaffades dessa MBT-skor nyligen i alla fall(se bilden nedan), det känns verkligen helt sjukt mycket bättre att gå i dessa. Man får träningsvärk i benen som fan så benen tränas verkligen mycket mer med dessa skor. Eventuellt Wii-fit och lite träning med vikter också. Usch mår illa... Jävla skitmat.

Kommentarer
Postat av: sawyer

sv : jag åker till turkiet på fredag =) ja, jag kommer börja med film ressensioner nu i veckan :) musik har jag nästan varje dag och jag skriver om tidningsartiklar ibland =) tycker det är himmla intresant att läsa sådant och jag hoppas mina läsare håller med mig=)

Ta hand om dig!!!

2010-08-29 @ 21:00:08
URL: http://matmonstret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0