Can´t believe she´s become a shell of herself, cause she used to be a pearl

Usch nej. Igår/idag kunde vart bättre. Igår spydde jag inte vilket är ett plus givetvis. Och jag måste ha vart runt 1000kcal igår vilket fortfarande är acceptabelt. Men idag... minns inte ens att jag njöt av maten, bara stoppade i mig.
Spaghetti som var skitäckligt. Massa småätande som jag knappt minns vad. Sen massa godis. FY FAN. Väntar bara på ett bra tillfälle att spy. Inte tränade jag idag heller, bara 20min cykel genom stan typ. USCH ångest ångest. Inte konstigt att jag inte ser resultat så äckligt mycket som jag stoppar i mig. Hat hat hat hat hat....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Whaaaat? 1000kcal på en dag är ju hur bra som helst! Idag är en ny dag om ingenting annat, nya tag vettu! Kämpa på!

2010-09-05 @ 10:56:00
URL: http://fatass.blogg.se/
Postat av: Dexxter

Tack för din kommentar. Idag är en ny dag för oss båda. Lycka till!

2010-09-05 @ 11:54:29
URL: http://dexxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0