Skinny is not the only thing that´s beautiful

Idag var en horribel dag. Det är den där tiden på månaden och jag mådde bara skit och bara stoppade i mig mat som om jag inte ätit på flera dagar. Och inte heller tränade jag...
Åt lasagne, 4 mackor med kokt skinka, vit choklad, nötter, och äpple/havregyns-kaka. Bara lasagnen och chokladen måste ha varit 1000kcal liksom. Spydde ut lite av lasagnen men sen spydde jag inte mer.
MÅSTE sluta spy. I morgon ska jag INTE hetsa och INTE spy för guds skull!!!
-
Åh vet ni vem Nigella Lawson är? En engelsk kvinna som har matlagningsprogram och skrivit kokböcker. Hon har en så sjukt snygg plus-size kropp; allt fett sitter på precis de rätta ställena. Hon är så sjukt vacker! Hon pendlar lite i vikt av vad jag har sett men även när hon är som "fetast" så ser hennes kropp ändå riktigt bra ut!
Och hon är 49 men ser typ inte ut som en dag över 35.
-
Det funkar inte att ladda upp bilder just nu; uppdaterar i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0