So ashamed

Vart frånvarande någon dag... Tyvärr så fick jag extrema problem med hets och spydde mycket 2 dagar i rad så har fått äta lite mer nu för att inte börja hetsa igen. Igår åt jag säkert runt 1300kcal t.ex.
Så ja, har inte heller vågat väga mig pga detta. Ser till att jag tränar minst 1h varje dag i alla fall, hård träning har det inte blivit än men powerwalk till en början...
Är så trött på detta. Att räkna kalorier hela tiden, tänka på vad jag inte får äta, tänka på hur mycket jag måste träna för att förbränna. Att börja hetsa. Spy ut allt. Få ont som fan i matstrupen, sura uppstötningar, kramper. Jag vill verkligen inte det sistnämnda; om jag bara kunde lära mig att äta LITE och inte falla för hets hela tiden. Jag är ju fetare än någonsin just nu och har inte ens gått ner 2kg, VAD FAN ÄR DETTA, VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED?
Jag vill bara ge upp och skita i allt och bara äta som vanligt men NEJ!
Nu ska jag inte ge upp; en till bra dag i morgon sen får jag se vad jag väger på fredag...
Det måste bli bättre, jag måste komma igång igen. Tänk under 70kg. Hatade 70-sträcket. Nu är du närmare 80.
Det är pinsamt, jag är ett stort skämt. Med betoning på stort.
Hatar när det blir såhär men man får bara inte ge upp!!!!
Jag klarar detta, så många andra har klarat det innan mig... K Ä M P A.
Väger mig på fredag, då får ni veta hur det står till... Vet själv inte. Så kan bli obehagligt.
Stay strong <3

Kommentarer
Postat av: ............

Sluta upp med att plåga dig själv! det finns hjälp jag lovar.

Kram

2010-09-09 @ 03:38:19
Postat av: Rainbow

Haha, guuuuuuud vad du har fel om mig sötis, ana my ass. Läs mitt senaste inlägg, hej å hå hur ska det gå? aja, imorgon kommer en ny dag med nya möjligheter! Jag ska fan nå 6-strecket i slutet på den här månaden, det lovar jag! :D

2010-09-09 @ 21:53:40
URL: http://fatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0