Thinking positive gives positive results!

Hade en ganska bra dag för en gångs skull.
Ett litet ägg
Falafel i pitabröd
En liten portion äpplen med kanel/havre och vaniljsås
Sallad(gurka,oliver,ägg,sallad,fetaost-äppelcidervinäger och citronkoncentrat)
Och jag gick på 1,5h Powerwalk! Lyssnade på älskade Britney, så bra träningsmusik! Man blir så pepp ^^
I morgon ska jag egentligen väga mig men tror jag väntar. Det är "den tiden på månaden" och jag väger alltid mellan 1-2kg mer än vanligt då; så skulle nog bara få massa onödig ångest om jag såg min vikt...
Jag lyssnar igenom Katy Perry´s nya skiva på spotify just nu. Tycker att hennes musik är medioker pop, hon har en sjukt bra röst men hon utnyttjar inte sitt fulla potential alls tycker jag. Hon gör massa "provocerande" låtar som handlar om sex och dylikt, i stället för att göra personliga låtar som verkligen "betyder" något. Hon går verkligen efter principen "sex sells". En låt i hennes nya album heter Peacock och hon sjunger "Let me see your Peacock-cock-cock"... Seriöst liksom. Inte ens en bra låt. Sjukt synd att slösa bort sin talang på sånn skitmusik.
Tyckte om några låtar i hennes förra album; Fingerprints och Mannequin är riktigt bra tycker jag. Men man lyssnade på dem några gånger sen tröttnade man. Otroligt vacker är Katy i alla fall! Såg henne på tv som jurymedlem i brittiska X Factor nyligen, tappade nästan andan så vacker hon var!

Kommentarer
Postat av: Dexxter

Hej. Du ville ha blogg tips så här får du min blogg. Kram

2010-09-03 @ 09:54:50
URL: http://dexxter.blogg.se/
Postat av: Nea

Sv; Ja, idag har jag kompenserat så gott det går för godiset. Men det känns också dumt, eftersom jag vill bli frisk.

2010-09-03 @ 19:34:56
URL: http://fuckingfake.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Alltså, jag kör inte ren pulverkur. Tar en till frukost och middag och äter en sallad på jobbet.. sen smygäter jag lite för ofta.. Men jag kan tipsa om att veg-soppan från nutrilette är fan inte dålig! Jag har liksom pinat i mig ´diverse "choklad" and so on, men med den här så är det lätt!

2010-09-03 @ 21:15:08
URL: http://fatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0